GÜZEL KÖYÜM CAMBAŞI VİDEO ŞİİR


GÜZEL KÖYÜM CAMBAŞI

Girişte gelir karşına köprü başı
Yılanlarıyla meşurdur yılanlı taşı
Çatak karaca arasında direk taşı
Güzel köyüm benim,Çambaşı

Bakımlıdır hayvanı yapılır tımar ve aşı
En yüksek dağı olur kabak tepenin başi
Yokuş osmanın mereği köyün alt başı
Güzel köyüm benim,Çambaşı

Krık buğdadan olur en güzel aşi
İlk baharda suları sağa sola taşi
Kara pahar'dır su kaynağının başı
Güzel köyüm benim,Çambaşı

Bülbüldür güzel öten kuşların başı
Sulu çam su akıtiyor sanki göz yaşı
Yeşil kokusu orman havasına karışi
Güzel köyüm benim,Çambaşı

Ayı,domuz,kössü köyün belalı başı
Yaz gider güzün başlar odun telaşı
Vahşi de bizim doğada beraber yaşi
Güzel köyüm benim,Çambaı

Bu anlattıklarım örnektir örnek başı
Köye ev yapsana geri dönüşüm başli
Köyümün her yanı güzeldir dağı taşı
Güzel köyüm benim,Çambaı

Hülya ŞİMŞEK


Yorum Gönder

Daha yeni Daha eski