KATMERLİ FATURA VİDEO ŞİİR


KATMERLİ FATURA

*****
Vatandaşı isyan ettiren fatura
Sonuç ne olur bekliyoruz sabırla 
Bir bakalım ki bu nasıl bir fatura
Kademeli,mı katmerli,mı 
Bilemedim ki

*****
Hey vatandaş lambaları karart
Ütüyü ketili ısıtıcıyı kapat kaldır at
Su kullanımını birazcık daha azalt
Kombi, Dolabı, Ocağı ne yapacağız 
Bilemedim ki

*****
Yine olmadı Yaşama alanını daralt
Masrafları kıs biraz daha da azalt
Bir şeyler yap mucizeler yarat
Desek,de Aybaşı gelmeden nasıl tükendik 
Bilemedim ki

*****
Tarife talimatlarına  harfiyen uydum
Limit geçilmez ise fatura düşer diye duydum
Harcamaları kısıtladım durdum
Kilovat düştü fatura düşmedi neden 
Bilemedim ki

*****
Niye düşmedi faturayı aldım okudum 
Analiz bedeli,de nedir diye sordum 
Verilen cevaba şaşırdım dondum 
Ağlasam,mı Gülsem,mi. 
Bilemedim ki 

*****
Abonelere Takılan akıllı saat 
Düşük tarife nedir hele bize anlat
Varsa yararı hemen faturaya yansıt 
Akıl bunun neresinde 
Bilemedim ki

*****
Her kurum dan gelir bir fatura 
Kazıklıyorlar bizi batıra batıra 
Çok kötü kızdım veznedar kadına 
Kadın ne yapsın. 
Bilemedim ki 

*****
Sayaç, Saat,Cihaz, faturaya yansıma 
Uydurup uydurup yazmışlar satıra 
Kalem kalem çıkarmışlar iki katına 
Vatandaş nasıl geçinir. 
Dememişler ki 

*****
Bakım ücreti de nedir eklenmiş 
Zaten fatura parası çok zor denklenmiş 
Fatura okuma ücreti,de varmış 
Eklenme,dik daha ne kalmış. 
Bilemedim ki 

*****
Kapımıza bırakmışlar bir fatura
Yazıyor Kaçak, Zayiat, Atık,Sızıntı, Hizmet bedeli 
Bu soygunculuğa da ne demeli 
Haramdır diyorum 
Tınlamıyorlar ki

*****
Yazar Ali Aydın Cambasi


Yorum Gönder

Daha yeni Daha eski