BİR BEBEK ÖYKÜSÜ VİDEO ŞİİR


 BİR BEBEK ÖYKÜSÜ

***

Ben doğarken bekliyormuş ayrılık yükü

Bilmem nasıl anlatsam bu çok acı bir öykü

Daha emeklerken çöktü başıma belim büküldü

Koptu bir fırtına şimdiden iflahım söküldü.

***

Kabus dolu rüyalarımda anne ben çok korktum

Baba hep seni aradım durdum sen yine yoktun

Ben daha çok küçüğüm tutunacak dalım yoktur

Yalvarırım Allah'ım annemi babamı barıştır.

***

Anne umutsuzluk sardı her yanımı acıtıyor canımı

Fırtına olup estin üşüttün anne dondurdun kanımı

Senin için o daha çocuk yaşta diyorlar doğrumu anne

Çocuğunu bilmeyecek kadar çocuk musun he anne çocuk musun

***

Ne kadar çok sevsen susturamazsın baba sen beni

Çocuklar hep ağlar annesiz durmaz öyle değimli

Kanıma dokunuyor diyorlar baban şiddete meyilli

Hayır, kabul etmiyorum babam olgun ve çok sevimli

***

Anne ben yuva sıcaklığı görmedim donuyor üşüyorum

Baba ben çok küçüğüm ayakta duramayıp düşüyorum

Annem babam beni paylaşamaz her gün sövüşüp

İkisi de birbirine güvenmez benim için dövüşür

***

Severek kaçmışsınız ben dünyaya gelmişim değil mi?

Beni sever dermişsiniz bir bebeğimiz oldu çok sevimli

Güzel bir hayatı yaşamasını bilmeyen sizler deli mi?

Yine götürün beni dedeme gelince sorarsınız neneme

***

Baba bilesin ki Annem benim dünyadaki iki gözüm

Anne sen bilmez misin babam benim yaşama özüm

Allah'ım bu bir kader midir yok mudur bir çözüm

Eyer bu benim kaderimse kalmadı söyleyecek söz...

YAZAR ALİ AYDIN ÇAMBAŞI

_______SON_______

Yorum Gönder

Daha yeni Daha eski