DİKENLİ KÖY VIDEO ŞİİR


DİKENLİ DE OLSA BENİM KÖYÜM

Karapahar dan buz gibi sular akar
Kervan kıranından Kelkit'e bakar
Güzelim ormanlarıyla oksijen saçar
İş için gençler gurbete kaçar
Özlemi ile dikenlidir benim köyüm

Kabak tepedir en yüksek dağı
Kirişlik çal gibi var kayalığı
Dağı taşı otlu dur mera lığı
En güzel iş yap hayvancılığı
Dağı taşı ile dikenlidir benim köyüm

Sulak ovası var adı yazı arazin hası
Bağ bostan yapılır buraya alası
Tuzlu göz-esiyle dertlerin şifası
Köstebekler olurdu hep baş belası
Çeşitleriyle dikenlidir benim köyüm

Çeküçlükün kale küsmüş gibi bakar
Tarihi derindir kim-bilir neler saklar
Etrafında sıra sıra dizilir dağlar
Burayı görenler ermeni zulmünü hatırlar
Tarihi ile dikenlidir benim köyüm

Zilli kilime nakış dökerdi Rukiye bacı
Şemail yengenin vardı meşhur pullu tacı
Köyde kimse kalmamış bu ne acı
Yurt dışı uğruna kaybettiklerimiz kaçıncı
Acılarıyla dikenlidir benim köyüm

Yaylası çayırı çimeni boldur suyu
Güzel adetleriyle vazgeçilmez huyu
Misafirini ağırlamak en güzel duygu
Çambaşı köyü ile her zaman gurur duydu
İşte anlatmak istediğim dikenli köy buydu

 Ali AYDIN



Yorum Gönder

Daha yeni Daha eski