YAŞLILIK KÖTÜ BİŞE VİDEO ŞİİR


YAŞLILIK KÖTÜ BİŞİ


*****

Yaşlılar der yaşlılık kötü bişe

Yumuşak yesen sert gelir dişe

Yüksek sesle deki kulak eşide

Ahhh Yaşlılık işte böyle kötü bişe


*****

Elim titrer yapamam hiç bişe

Beklerim yanına gelmez kimse

Üzülürüm kahrederim bu gidişe 

Ahhh Yaşlılık işte böyle kötü bişe 


*****

İşimi görebiliyorum şükür derim

İstemem amma bana bir iş görün 

Ağzımla söylesem neremle yerim

Ahhh yaşlılık işte böyle kötü bişe


*****

Yaşlı demek yalnızlıktır bilesin

Yaşlı hali nicedir ziyaret edesin

Of püf derim bir derdi var diyesin

Ahhh yaşlılık işte böyle kötü bişe


*****

Yaşlıyım öf desen bana alınırım 

Yastığıma yorganima sarılırım 

Ben çocuk gibi azcık nazlanırım 

Ahhh yaşlılık işte böyle kötü bişe 


*****

Herkesin elinde akıllı telefon

Birazcıkta yüzünüzü yaşlıya dönün 

Yoksa şuradan kalkın defolun

Ahhh yaşlılık işte böyle kötü bişe 


***** 

Bu yaşlıya da arada bir gelin derim

Gelmedin niye bari bir telefon edin

Küstüm,mu niye gine küstün dersin

Ahhh yaşlılık işte böyle kötü bişe 


*****

Ağrıdı döndü başım karardı gözüm 

Doktor neylesin yaşlıyım yoktur çözüm

Kimseye kalmadı diyecek bir sözüm 

Ahhh yaşlılık işte böyle kötü bişe 


*****

Biz yaşlandık çoktan kaybettim eşimi 

Sıra bende sık sık görüyorum düşünü 

Ölmek istiyorum amma Allah bilir işini

Ahhh yaşlılık işte böyle kötü bişe 


*****

Kalabalık ta yanlız gibiyim

Hele bana bi kulak verin dinleğin

Dünya malı benim olsa neyleyim

Ahhh Yaşlılık işte böyle kötü bişe


******

Yazar Ali Aydın Çambaşı

Yorum Gönder

Daha yeni Daha eski